I de godt 5 år Svea Finans har samarbejdet med Online-Results om online markedsføring, har finansvirksomheden forstærket deres brand awareness, styrket synligheden på søgemaskiner og øget den målrettede trafik til hjemmesiden markant.

Læs hvordan en målrettet marketingstrategi og en intelligent brug af SEO, Google Ads, Bing Ads, Google Display, Remarketing, LinkedIn og Web Analytics Data har sikret et godt flow af kundeleads, henvendelser og ikke mindst nye kunder til den finansielle virksomhed med hovedsæde i Allerød nord for København.

Forretningsforståelse er fundamentet for online succes

– Online-Results har en solid forretningsforståelse. De sætter sig ind i vores produkter og investerer tid i at forstå de behov, potentielle kunder har, og den måde vi gerne vil kommunikere på online. Deres forståelse af vores forretning og kundesegmenter er fundamentet for den online succes, vi har skabt sammen, fortæller Katja Knudsen, der er Project Manager og ansvarlig for arbejdet med online markedsføring i Svea Finans.

I over 35 år har Svea Finans hjulpet virksomheder til en bedre økonomi gennem smarte, effektive og tilpassede løsninger inden for finansiering og inkasso. Offline markedsføring spiller stadig en vigtig rolle for tiltrækningen af nye kunder, men i takt med den teknologiske udvikling og vores brug af søgemaskiner og sociale medier, er den online synlighed blevet en afgørende succesfaktor.

Online markedsføring giver stort afkast

– Topplaceringer i Google-søgninger på vores udvalgte søgeord, målrettet annoncering på Google Ads, Bing Ads og Google Display er i kombination med remarketing kampagner og en stærk tilstedeværelse på LinkedIn altafgørende for at sikre en lind strøm af henvendelser til Svea Finans, forklarer Katja Knudsen, der glæder sig over samarbejdet med teamet i Online-Results.

– Vi har et godt samarbejde og en god dialog om trends og nye muligheder. Online-Results er dygtige til at byde ind med deres ekspertviden og forklare nye marketingtiltag på en måde, vi kan forstå. Gennem simple rapporter kan vi konstant følge udviklingen og se resultaterne af vores investering i online markedsføring. Det er smart og giver tryghed for at vores investering giver afkast i form af kundeleads og nye kunder, forklarer Project Manageren, der føler sig tryg i samarbejdet.

Vi kan ikke sætte en finger på samarbejdet

– I Svea Finans kan vi tydeligt mærke, at Online-Results er eksperter i online markedsføring, og at de tager kvalitet personligt. Vi har et åbent samarbejde, og vi ved nøjagtig, hvor meget vi bruger på annoncering, og hvor meget vi bruger på udvikling og opsætning af SEO og kampagner. Vi oplever, at deadlines bliver overholdt, og at kvaliteten af deres arbejde bare generelt er helt i top, understreger Katja Knudsen, der ikke går ad vejen for at anbefale Online-Results.

– Jeg stoler 100 % på Online-Results. De har bevist gennem vores godt 5-årige samarbejde, at de kan rykke vores forretning gennem en stærk online marketingstrategi. Vi forbedrer konstant vores brand awareness, styrker synligheden på søgemaskiner og øger trafikken til hjemmesiden. Resultatet er gode kundeleads, som vi forvandler til nye faste kunder i Sv

Skrevet af Speakloud for Online-Results.