100 til 120 daglige ind- og udgående opkald håndterer indehaver Christian Amstrup fra Amstrup Sikring på farten. Telefoniløsningen Call Management fra Telenor er medspilleren, som sikrer, at kunderne oplever en professionel kundeservice og altid kommer igennem på hovednummeret.

Christian Amstrup beskriver sig selv som håndværkertypen, der med egne ord ikke ønsker at være fanget bag skrivebordet. Det kommer til udtryk i den måde, han driver sikringsfirmaet Amstrup Sikring på.

– Jeg er helst på farten, på kundebesøg eller ude at følge med i firmaets projekter. Det stiller krav til vores telefoniløsning, for selvom jeg og de ansatte er ude i marken, skal kunderne have oplevelsen af en effektiv og professionel kundeservice i kontakten med os, siger indehaver af Amstrup Sikring, Christian Amstrup.

Amstrup Sikrings telefoniløsning er Call Management fra Telenor, og sikringsfirmaet fra Humlebæk var blandt de første virksomheder, der kom på Call Management-løsningen tilbage i 2011, da den hed Ren Mobil. Det har været et godt match fra første opkald, for telefoniløsningen har været med og hjulpet Amstrup Sikring på rejsen fra to ansatte til 20 ansatte i dag.

Call Management sikrer god kundeservice

Amstrup Sikring laver alt fra en privatalarm-løsning til store installationer for virksomheder og offentlige institutioner, og eksempelvis er firmaet i den afsluttende fase med arbejdet på tv-overvågningen af og adgangskontrollen på stationerne på den nye Metrocityring i København.

– Call Management-løsningen gør det simpelthen muligt at drive Amstrup Sikring på den måde, som jeg ønsker, fordi den er fleksibel og gør os i stand til at servicere kunderne ordentlig, selvom vi dagligt er på farten. Selv håndterer jeg mellem 100 og 120 ind- og udgående opkald om dagen, så det er afgørende med en god telefoniløsning, siger Christian Amstrup.

Ambitionen for Amstrup Sikring er at tage ansvaret for kundernes sikringsløsning, så de ikke skal tænke på, om de har den rette løsning. Med en aftale med Amstrup Sikring sørger firmaet for, at kunderne får en løsning, der passer til og dækker deres individuelle behov.

Fleksibel telefoniløsning får hverdagen til at glide lettere

Med Call Management-løsningen har Amstrup Sikring et hovednummer, som er koblet op til flere medarbejderes mobiltelefoner. Det gør, at kunderne oplever en god service og er sikre på at komme igennem til firmaet. En tastevalgs-løsning sikrer desuden, at kunderne hurtigt kommer direkte igennem til eksempelvis salg eller bogholderi.

– Løsningen med Call Management gør, at hverdagen i Amstrup Sikring er smidig og fungerer. Vores kunder får en god oplevelse, når de kontakter os telefonisk. Vi håndterer opkaldene med det samme, og kunderne får et hurtigt svar. Det sikrer en professionel og effektiv kundeservice, at vi klarer tingene med det samme og ikke har en masse telefonbeskeder hængene. Det er en stor tilfredsstillelse, siger Christian Amstrup.

Han er glad for løsningen med et hovednummer, der kan håndteres af flere medarbejdere.

– Det giver en tryghed, at jeg er sikker på, at vores hovednummer bliver taget, selvom jeg er optaget, og at kunderne kan få fat på os, uanset om vi er på kontoret eller ude i marken. Flere af vores kunder har sagt, at de altid får fat på en medarbejder og et hurtigt svar på deres forespørgsel. Det er dejligt, at de har den oplevelse, som vi gerne vil give vores kunder, siger Christian Amstrup.

Hos Amstrup Sikring er nøglemedarbejderne med på Call Management-løsningen. Det sikrer, at hovednummeret altid er godt dækket ind, men telefoniløsningen giver også en fleksibilitet i hverdagen. Gennem den tilhørende app kan medarbejderne logge sig ind og ud af hovednummer-dækningen, og det er optimalt, at ”pasningen” kan skræddersyes efter arbejdsdagen, så en medarbejder med møder og kundebesøg kan logge ud af hovednummeret.

Vagtservice afhængig af god dækning og effektiv telefoni

Amstrup Sikring har en døgnvagtservice, så kunderne let og hurtigt kan komme i kontakt med virksomheden ved nedbrud eller fejl på alarmer og alarmsystemer, og her spiller den rigtige telefoniløsning en afgørende rolle.

– Det er vigtigt, at vores kunder oplever, at de altid får kvalificeret og kompetent support ved fejl og nedbrud i deres alarmsystemer. En god døgnvagtservice stiller krav til vores telefoniløsning. Dækningen skal være i top, og der må ikke være nedbrud på nettet. Vi har endnu ikke oplevet, at Telenors net er nede, siger Christian Amstrup.

Med Call Management er de serviceteknikere, som er en del af vagtplanen, knyttet til vagtnummeret med løsningens app, så de kan logge ind og ud af nummeret, når deres vagt starter eller slutter.

Telenor en professionel samarbejdspartner

Christian Amstrup oplever, at det er nemt og brugervenligt at administrere og opdatere Amstrup Sikrings Call Management-løsning.

– Jeg logger bare ind via Call Managements-hjemmeside kaldet Multiplan, hvis jeg eksempelvis skal oprette en ny bruger eller skal ændre vores åbningstider i forbindelse med hovednummeret. Det er simpelt og let, konstaterer Christian Amstrup.

Amstrup Sikring har været på Call Management-løsningen næsten fra den blev lanceret, og firmaet oplever et godt og solidt samarbejde om telefoniløsningen.

– Telenor er en professionel samarbejdspartner, og har vi spørgsmål, udfordringer eller problemer, så bliver de besvaret eller løst med det samme. Det giver en tryghed, og det er tydeligt, at Telenor har styr på tingene. Den gode service kombineret med den rigtige pris og løsning til os som virksomhed gør, at slagtilbud fra andre teleselskaber preller af på os, siger Christian Amstrup.

– Jeg kan varmt anbefale Call Management-løsningen, for det giver en god ro at vide, at løsningen sikrer os professionel kundeservice. Samtidig er den fleksibel. Vi har haft Call Management, siden vi var to ansatte. I dag er vi tyve ansatte. Det vidner om, at virksomheder med Call Management kan vækste uden at skulle skifte telefoniløsning, siger Christian Amstrup.

Amstrup Sikring kort fortalt

Amstrup Sikring er etableret i 2002 af ejer Christian Amstrup. Siden har Amstrup Sikring sikret mere end tusind virksomheder og private hjem. Virksomheden har kontor i Humlebæk og 20 ansatte.

Kundecase skrevet af Speakloud for Telenor og Amstrup Sikring.