Hos Sørensen Læder har de passion for kvalitetslæder. Deres mål er at udbrede passionen og få arkitekter og designere til at tænke læder ind som en naturlig del af deres produkter og designs.

Platformen er effektiv kommunikationsstrategi

Med målet om at udbrede passionen for læder, har vi i tæt og fortroligt samarbejde med Sørensen Læder udviklet deres nye kommunikationsstrategi. Strategien er udviklet med afsæt i to kommunikationsworkshop og interview af både eksisterende og potentielle nye kunder i målgruppen. Resultatet er en stærk kommunikationsstrategi, der på en enkel og overskuelig måde synliggør, hvordan Sørensen Læder når deres mål.

For Sørensen Læder har vi arbejdet med:

  • Kommunikationsstrategi
  • Kommunikationsplan
  • Hjemmeside, design, funktionaliteter og menustruktur
  • Tekster til hjemmeside

”Resultatet af samarbejdet med Speakloud er en overskuelig kommunikationsstrategi, vi kan forstå og bruge i hverdagen. Processen har været en rigtig god oplevelse for os i Sørensen Læder.” Louise Vesterskov Sørensen, CEO Sørensen Læder