I Speakloud arbejder vi ofte for kunder, der har købt eller solgt en virksomhed. Vi får tit spørgsmålet: Hvordan får vi det fortalt på den rigtige måde til kunder, medarbejdere og samarbejdspartnere?
Når en kunde henvender sig til os, sætter vi os ind i de implicerede virksomheder. Vi stiller de rigtige spørgsmål og identificerer de interessenter, kommunikationen skal henvende sig til. Fra start til slut håndterer vi processen. Oftest bliver vi inddraget inden underskrifterne er sat. Det giver os mulighed for at være med til at styre kommunikationen. Ikke mindst budskabet og timingen i offentliggørelsen.
I februar hjalp vi Carrier Refrigeration Danmark og Esben Køleservice i forbindelse med Carriers køb af Esben Køleservice.
For Carrier Refrigeration og Esben Køleservice arbejdede vi med
- Budskab og vinkling
- Pressemeddelelse
- Brev til orientering af medarbejdere i Esben Køleservice
- Brev til orientering af medarbejdere i Carrier Refrigeration
- Brev til kunderne
- Brev til samarbejdspartnere
- Kontakt til medier
- Grafisk opsætning
“Vi følte os 100 % trygge i samarbejdet med Speakloud. De håndterede situationen diskret og professionelt. Inden mødet med Speakloud havde vi selvfølgelig gjort os nogle tanker omkring kommunikationen. De tanker formåede Speakloud at udvikle og kommunikere tydeligt og præcist til vores kunder, medarbejdere, samarbejdspartnere og pressen. Deres professionelle håndtering har gjort en svær proces lettere, for vi var aldrig i tvivl om, at der var styr på kommunikationen. Det fjernede en stor byrde fra mine skuldre.”
Palle Jørgensen, tidligere indehaver af Esben Køleservice, nu leder af Carriers afdeling i Kolding.